סדנת בת מצווה ערכית מלאת משמעות

"אמנות מתגלגלת" מציעה סדנת תכשיטים חווייתית ערכית לבת מצווה: סדנה ונתינה.
סדנת בת מצווה ערכית

יום בת המצווה הוא יום מיוחד מאוד. יום הולדת 12 אינו עוד יום הולדת, אלא היום שבו מציינים את המעבר מילדות לנערות. זה יום שנערות רבות מצפות לו בכיליון עיניים יום שבו כל הזרקורים מופנים אליה.

לבת מצווה מתרכזים ימים רבים של השקעה ותכנון. כל העיסוק הוא בה: מה תלבש, תסרוקת, איפור, איפה יערך את האירוע, מוזמנים, איזו פעילות נעשה, איזו מוזיקה, לוקיישן וסטיילינג לבוק ועוד…2.

בעיניי יש ערך גדול ומיוחד בנוסף לכל תשומת הלב וההשקעה שמופנית לנערה להוסיף משהו קטן שבבסיסו ישנה מחשבה על האחר.

חשוב מאוד לתת לנערה את כל תשומת הלב שמגיעה לה, זה הרי באמת היום שלה, אבל דווקא מתוך זה בנקודה אחת קטנה יש ערך מיוחד ללעשות משהו בשביל האחר. זה יכול לבוא ממקום של לקיחת אחריות, זה יכול לבוא ממקום של להגדיל את הנערה, זה יכול להגיע ממקום דתי – להכנסת פעילות ערכית של נתינה לבת המצווה יש ערך מוסף.

סדנת בת מצווה ערכית

סדנה ונתינה

★ כשמחפשת סדנה ערכית לבת מצווה, נכנס הרעיון של סדנה ונתינה★

בסדנת התכשיטים לבת מצווה, כל בת תיצור שני תכשיטים: אחד לעצמה ואחד לתרומה.
את התכשיטים לתרומה נארוז בקופסאות תכשיטים ולאחר הסדנה תעבירו את התכשיטים למי שתראו לנכון.

אני מאוד ממליצה לשבת יחד מבעוד מועד ולחשוב למי רוצים להעניק את התכשיטים. מומלץ שיהיה מקום קרוב ומוכר שהבנות יבינו לאן זה הולך ויזדהו.
אם כלת בת המצווה מעוניינת היא יכולה להקדים להסבר הטכני שלי הסבר קצר על למה היא בחרה להוסיף לבת המצווה שלה תרומה ולאן התרומה תעבור.

אני מקבלת אינספור תגובות מהורים שבחרו להוסיף לאירוע את התרומה על עד כמה זה שידרג והוסיף אווירה מיוחדת של חסד ונתינה ואין ספור תגובות ממוסדות שקיבלו את התרומות על עד כמה זה היה אישי ומרגש עבורם.

אני מאוד ממליצה שכלת בת המצווה תלך יחד עם משפחתה הקרובה ותעניק את התרומות באופן ישיר, מה שסוגר את מעגל הנתינה ומעצים מאוד את החוויה.

שנזכה תמיד להיות בצד הנותן.

להזמנת סדנת תכשיטים - דברי איתי

אוריה לוי

אוריה לוי

מפעילת סדנאות תכשיטים והבעלים של אמנות מתגלגלת. מאז שאני זוכרת את עצמי נמשכתי לעבודה בידיים, ליצירה ואומנות.