סדנאות גיבוש לעובדים

במקום העבודה המודרני ישנה הכרה כי רווחת העובדים היא אחד הדברים החשובים כדי להביא את העסק לכדי יעילות ואווירה טובה. רווחתם של העובדים יכולה להתבטא במגוון דרכים, למשל בתנאים אשר הם מקבלים כמו עבודה מהבית, יציאה מוקדמת כדי להיות עם הילדים, אוכל במשרד וכדומה. כמובן שישנם גורמים נוספים שמשפיעים על תפוקתו של העובד במקום העבודה עצמו. לא משנה באיזה משרד או מחלקה אתה עובד, כנראה שתעבוד עם אנשים אחרים לפחות בחלק מהזמן בעבודה. אנשים אשר יודעים לעבוד ביחד בצוות יוכלו להפיק את המיטב אחד מיתרונותיו של השני, ובכך לקדם את מטרות מקום העבודה יחדיו. אך אין זה מפתיע שלפעמים יהיו חיכוכים וחוסר הסכמות שיכולים להתבטא בוויכוחים אשר מורידים את פריון העבודה והמורל במשרד. אם אתם מנהלי מחלקה או משרד ואתם מרגישים שיש צורך לשנות את האווירה כדי לקדם את איכות העבודה המשותפת בין העובדים, תוכלו לחפש דרכים לחבר בין העובדים ולהביא אותם ליצירת שפה משותפת, אחת הדרכים האפשריות לכך הן סדנאות גיבוש לעובדים.

מהן סדנאות גיבוש לעובדים ומה עושים בהן

סדנאות גיבוש לעובדים הן דרך מאוד מקובלת בימים אלו להביא עובדים לעבוד יחדיו בשיתוף פעולה מיטבי אשר בעזרתו ילמדו איך להתגבר על מחלוקות לטובת המטרה המשותפת. ישנן סדנאות רבות אשר ניתן לבצע בהן לומדים העובדים כיצד לתקשר אחד עם השני ולעבוד ביחד על מנת לנצל את החוזקות של כלל חברי הצוות. בין היתר, ניתן לערוך סדנאות מסוגים שונים, ביניהן סדנאות שמטרתן להנות יחדיו ולהכיר אחד את השני כמו למשל, סדנת קוקטיילים.

למי ניתן לפנות בשביל לארגן סדנת גיבוש

כאשר אתם מחפשים סדנאות גיבוש לעובדים כדאי לחשוב טוב מאוד מה ברצונכם להפיק מהסדנה, על מנת שתוכלו להוציא את המירב מהזמן אשר אתם משקיעים בגיבוש הזה. בין היתר, תוכלו למצוא סדנאות שקשורות ביצירה, למשל של תכשיטים. אומנות מתגלגלת הוא סטודיו לעיצוב ולסדנאות תכשיטים, בעלת הסטודיו, אוריה מספרת על עצמה שתמיד נמשכה לעבודת יצירה ולאומנות וברשותה ניסיון רב באומנות שימושית ובתכשיטנות, ואף קולקציית תכשיטים משלה. אוריה תשמח לחלוק את אהבתה ליצירה ולגבש את העובדים שלכם, אז צרו איתה קשר עוד היום.

סדנאות לערב צוות

כיום ידוע כי ישנה חשיבות רבה לדאגה לרווחתם של העובדים. ראשית, עובדים בימינו מודעים יותר לתנאי העבודה במקומות אחרים ונוטים לעבור בין משרות בצורה תכופה יותר. אין ספק כי הצעירים כיום כבר לא חיים על פי אותו מודל עבודה כפי שהיו הוריהם, שעבדו באותו מקום ואפילו באותה משרה במשך עשרות שנים. העובדים המודרניים רוצים תנאי עבודה שיאפשרו להם זמן פנוי, לשלב משפחה ועבודה וכמובן רווחה נפשית וכלכלית. הדבר השני שחשוב לרווחת העובדים הוא הגיבוש והחברות בין העובדים השונים.

לייצר סינרגיה בין העובדים

אין ספק כי על מנת ליצור סינרגיה בין העובדים יש לשים דגש על התקשורת והחיבור הבין אישי ביניהם. כדי ליצור חיבור כזה, צריך לדאוג ליחסי עבודה טובים שאינם נפגמים גם כאשר יש קשיים ולגיבוש הצוותים במקום העבודה. בנוסף, אם התגלו קשיים בעבודת הצוות, מומלץ לטפל בבעיה מהשורש. אחת הדרכים הטובות ביותר לגבש את העובדים הן סדנאות לערב צוות, שיעבדו על התקשורת ביניהם מצד אחד, ותספק להם חוויה מהנה ומגבשת מהצד השני.

מה היתרונות של סדנאות לערב צוות

אף אחד לא רוצה להיות במקום עבודה שיש בו הרבה ויכוחים או אווירה לא נעימה. לכן כדי לגבש בין העובדים, למנוע חיכוכים ולהגדיל את פריון העבודה שלהם, כדאי לדאוג לחוויות מהנות לגיבוש הצוות. מנהלים שרוצים לארגן ערב מהנה שיגבש את העובדים יכולים לחפש סדנאות לערב צוות מסוגים שונים, כמו למשל סדנאות יצירה או סדנאות קוקטיילים, שבמסגרתה העובדים ייהנו וגם ילמדו איך להכין משקאות חריפים בעצמם בבית בעזרת חומרי גלם שהם יכולים לקנות לרכוש. האלכוהול ישחק תפקיד בחיבור ביניהם גם הוא כדי ליצור ערב מהנה שייחקק בזכרון שלהם. אפשרות לסדנת יצירה מגבשת היא סדנת תכשיטים שבה העובדים יכולים להכין צמידים או שרשראות שייקחו איתם כמזכרת.

איפה מוצאים סדנאות לגיבוש של העובדים

במידה ואתם מחפשים סדנאות לערב צוות שיהיו יצירתיות, מהנות וגם מגבשות, אומנות מתגלגלת הוא סטודיו לעיצוב ולסדנאות תכשיטים. בעלת הסטודיו, אוריה, שתמיד נמשכה לעבודת יצירה ולאומנות כיום מעבירה סדנאות תכשיטים בסטודיו שלה, במשרדים או בבתי הלקוחות. לאוריה ניסיון רב באומנות שימושית ובתכשיטנות, ואף קולקציית תכשיטים משלה והיא תשמח לסייע לכם בגיבוש עובדי המשרד.
הקודם
הבא
פעילות לבית אבות