עיצוב נעלי נשים עם תכשיטים

סדנת תכשיטים חד פעמית

תחום העיצוב חולש על מגוון רחב של ענפים ותחומים, החל מתחום עיצוב הפנים ועיצוב בתים, דרך תחום העיצוב הגרפי ועד לתחום עיצוב המוצר ועיצוב אופנה. עיצוב נעלי נשים נכלל בקטגוריית עיצוב ודיגום נעליים והוא מתמקד בפיתוח רעיונות גרפיים לעיצוב נעלי נשים מכל סוג ודגם. 

עיצוב נעליים 

עיצוב נעליים הינו תחום מקצועי הנלמד במסגרת לימודי עיצוב ודיגום נעליים בהם הסטודנטים רוכשים את המיומנויות הנדרשות לצרכי דיגום ובנייה של נעליים כאלו ואחרות על כל מרכיביהן. במסגרת מסלולי לימוד אלו, הסטודנטים נחשפים לנושאי לימוד שונים המאפשרים להם לפתח קולקציית נעלי נשים או גברים בהתאם לרעיון העיצובי אותו הם מעוניינים לממש, כאשר בין יתר תכני הלימוד העיקריים נכללים: יסודות העיצוב והרישום, עקרונות העיצוב והרישום לנעלי הליכה, נעלי ספורט, נעלי נשים, נעלי גברים ונעלי ילדים, דיגום נעליים משלב הבסיס ועד השלב המתקדם, היכרות מעמיקה עם תהליכי ייצור נעליים והיכרות מעמיקה עם חומרי הגלם השונים המשמשים לצרכי ייצור נעליים ונושאי לימוד נוספים המאפשרים לסטודנטים להעמיק את הידע הנדרש לצרכי דיגום ועיצוב קולקציית נעליים כזו או אחרת. 

סגנונות עיצוב בהתאם לסוג הנעל 

כאשר מדברים על עיצוב נעלים לנשים מדברים למעשה על התאמת הסגנון העיצובי לסוג הנעל, כאשר בכל קטגוריית נעליים כזו או אחרת (נעלי נשים/גברים/ילדים/ספורט/הליכה/נוחות וכדומה) תוכלו למצוא עשרות עד מאות דגמים של זוגות נעליים שכל אחד מהם הינו בעל עיצוב רעיוני שונה. 

בדומה לכל תחום עיצוב אחר, ובעיקר בדומה לתחום עיצוב האופנה, גם תחום עיצוב נעליים, הינו תחום דינמי ומתחדש וזאת במסגרת קולקציית נעליים חדשה מדי חורף וקיץ. עיצוב נעלי נשים או גברים הינו תחום המתפתח עם השנים, כאשר אחד מהטרנדים הבולטים ביותר של השנים האחרונות בחום עיצוב נעליים הינו עיצוב נעלי נשים עם תכשיטים. 

עיצוב נעלי נשים עם תכשיטים – מה חשוב לדעת? 

עיצוב נעליים עם תכשיטים מהווה את אחד מהטרנדים הבולטים בענף האופנה וההנעלה בכלל ובתחום עיצוב נעליים בפרט. סגנון עיצובי זה הופך למעשה את הנעל הנשית לסוג נוסף של תכשיט אותו היא יכולה לענוד על גבי כפות רגליה, כאשר סוגי התכשיטים המשמשים לצרכי העיצוב כוללים מגוון רחב של אפליקציות ואמצעי עזר נוספים המשמשים לצרכי ייצור ועיצוב תכשיטים. כמו כן, ישנם לא מעט דגמים של נעלי נשים משובצי אבני חן ויהלומים ואף נעלי נשים המיוצרות מתרכובת של חומרי גלם הכוללת בתוכה זהב טהור. 




להזמנת סדנת תכשיטים - דברי איתי

אוריה לוי

אוריה לוי

מפעילת סדנאות תכשיטים והבעלים של אמנות מתגלגלת. מאז שאני זוכרת את עצמי נמשכתי לעבודה בידיים, ליצירה ואומנות.