סדנת תכשיטים חד פעמית

מחפשים סדנת תכשיטים חד פעמית, שבה כל הטוב קורה במפגש אחד? מצאתם! ויותר טוב - הסדנה מגיעה אליכן! מה קורה בסדנת התכשיטים, מה אתן מקבלות בה, כמה משתתפות, מה תצטרכו להכין - ועוד.
סדנת תכשיטים חד פעמית

סדנת תכשיטים זה דבר שאפשר לעשות בכמה מפגשים, כל פעם להעמיק בטכניקת תכשיטנות אחרת, וליצור תכשיט אחר, ואפשר לעשות לעשות סדנת תכשיטים חד פעמית, בה מתמקדים בטכניקות אחדות, לרוב בסיסיות מעולם התכשיטנות.

סדנת כזו תארך לרוב בין שעה לשעתיים, תלוי בגודל הקבוצה, בכמה תכשיטים מכינה כל אחת, ובלוח הזמנים הכללי של הערב,
בערב שבו הסדנה היא עיקר התוכנית ואפשרי לתת לה יותר זמן, הסדנה יכולה להימשך באופן טבעי לשעתיים,
בערב שיש תוכניות נוספות ורוצים לתחום את הסדנה לסביבות השעה, אפשרי בהחלט

בשיחה המקדימה בה מזמינים את הסדנה, אני פורסת את כל האפשרויות להכנת התכשיטים, ונותנת הצעת מחיר לפי סוג התכשיטים ומספר המשתתפות.

מה עושים בסדנת התכשיטנות החד פעמי?

נבדיל בין סדנה יחסית קטנה לסדנה עם הרבה משתתפות (20 ומעלה פחות או יותר).

בסדנה לנשים שבה מספר המשתתפות אינו גדול אני פותחת "בופה" חרוזים גדול, עם מבחר חרוזים עצום בסגנונות שונים. ימצאו את עצמן שם גם מי שמתחברת לסגנון גדול,צבעוני ומלא נוכחות, וגם מי שאוהבת תכשיטים עדינים יותר, ישנם חרוזי עץ, אבן, זכוכית, מתכת וקריסטל נשלב בין חרוזים לשרשראות ציפוי זהב 24k, גולדפילד, וכסף 925.

בסדנה שבה מספר המשתתפות גדול יותר, אני ממליצה ( וכמובן שהכל בגדר המלצה ופתוח לרצון של מארגני האירוע, ולזמן שרוצים להקדיש לסדנה) ללכת כל קונספט שפיתחתי במיוחד לסדנאות עם הרבה משתתפות, כדי לשמור על אוירה נעימה ומסודרת, שלא תהיה הרגשה של צפיפות בשעה שהבנות צריכות לקום לבחור חרוזים מבופה החרוזים.

בקונספט הזה, אני בעצם מכינה מראש ערכות תכשיטים אישיות.
ערכה זו בעצם אריזה שקופה, שיש בה את כל מה שצריך כדי להכין תכשיט אחד הסגנון הוא תכשיטים עדינים, חרוזי קריסטל בשלל צבעים וגדלים, ומגוון ענק של תליונים יפהפיים, אותם נשחיל על שרשראות כסף/ זהב עדינות, ונשתמש גם בטכניקה של שימוש בפליירים וחרוזי מעיכה בכדי ליצור אפקט מיוחד של רווחים בין קבוצות החרוזים.

לאחר הסבר קצר אני מפזרת על שולחנות הסדנה המון ערכות, יש ערכות של שרשראות, צמידים ועגילים כך שכל אחת יכולה לבחור.

בכל ערכה ישנו שילוב חרוזים אחר ומספיק חרוזים כדי לעצב בעצמך את התכשיט בסגנון שלך. אפשר גם לשלב בין הערכות, כך שחופש הבחירה והעיצוב לא נפגעים בכלל.

מה שאנחנו מקבלות פה זה בעצם סדנה חד פיצחץ שהמשתתפות בה אינן צריכות לקום כדי לבחור את החרוזים, סדנה ממוקדת יותר, ומסודרת יותר, מה שבאנת מאפשר להעביר אותה למספר גדול של משתתפות.

אז איך נראית סדנה?

לסדנה אני אגיע בדרך כלל כחצי שעה לפני לארגן את המקום.

מארגני הסדנה צריכים לדאוג לשולחנות וכסאות, כך שיהיה מקום לכל המשתתפות, שולחן לציוד, ושולחן עבודה בשבילי
(רצוי לודא שיש גם תאורה טובה במקום).

כל משתפפת תקבל לוח תכנון, פלייר, שקית וקופסת תכשיטים בגודל המתאים לסוג התכשיטים שנכין ואני אפתח בהסבר קצר כל הטכניקה, על שילובי הצבעים והסטיילינג, ואתן לכן את כל הידע כדי לצאת מהערב הזה עם מזכרת מושלמת שמתאימה בדיוק לכל אחת ואחת.

לאחר ההסבר ניגשים לעבודה, כל אחת יוצרת את התכשיטים שלה, ואני כמובן שם בשבילכן לאורך כל הסדנה לעזור, לכון ולתת לכן ליווי צמוד להפוך את הדמיון למציאות ולא סתם מציאות, מציאות באיכות הכי גבוהה.

כך שלאחר שהשקעתן ויצרתן, התכשיטים שהכנתן לא ישחירו ולא יקרעו (ואם לא שילבתן חרוזי עץ שעלולים להתנפח במים, תוכלו גם להתקלח עם התכשיטים) הכל כדי שתצאו מרוצות עם מזכרת מושלמת מערב בלתי נשכח.

להזמנת סדנת תכשיטים - דברי איתי

אוריה לוי

אוריה לוי

מפעילת סדנאות תכשיטים והבעלים של אמנות מתגלגלת. מאז שאני זוכרת את עצמי נמשכתי לעבודה בידיים, ליצירה ואומנות.